czwartek, 6 stycznia 2011

What a wicked game to play, to make me feel this way?









14 komentarzy:

  1. Jaram sie i czekam na industrial. Juz idzie z japonii obiektyw 18-200 !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna sesja i piękny płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się kołnierz i serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. od pasa w górę bosko, na dole coś mi nie pasuje... świetna sukienka, na całej długości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie, a najbardziej zainteresowalo mnie to jasne cos pod plaszczem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję wam bardzo, w sukience postaram sie jeszcze pokazac, jak tylko bedzie bardziej odpowiednia temperatura:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam płaszcze i Twój jest piękny :) ale buty wyglądają jakoś mi tak ciężko do niego

    OdpowiedzUsuń
  8. jezu chcesz powiedziec skad masz buty? sa piekne. plaszcz tez :>

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje wam:) buty kupiłam w sklepie humanic, sa z firmy s.oliver :)

    OdpowiedzUsuń