poniedziałek, 14 marca 2011

Stranger things could never change my mind

12 komentarzy:

  1. torba i brylki mistrz!!!
    zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  2. super torebka!

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawia mnie jakiego rodzaju komentarza oczekiwałabyś ode mnie. pozostanę więc w tym stanie niepewności. oczywiście wyglądasz uroczo.
    pozdrawiam, z radością również oczekuję środowego telefonu.
    mg

    OdpowiedzUsuń
  4. No, nie sposób nie zauważyć tych fantastycznych nowych butów. "Marynarski" żakiet nie ma sobie równych a okulary dopełniają w sposób niewspółmiernie wysublimowany całą kompozycję tego jakże ujmującego ubioru. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. torba <#

    + zapraszam do mnie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello! It's a very elegant outfit! I just love your blog.

    Kisses and hugs from Brazil :)

    If you follow me, I'll follow you back.

    xoxox

    OdpowiedzUsuń
  7. nice outfit!♥ I love your bag, it is beautiful:)
    If you follow me, I'll follow you back.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się torebka! :) jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  9. w torbie zakochałam się od pierwszego wejrzenia, chociaż nie jest w moim stylu. boska!
    mój blog - tattwa

    OdpowiedzUsuń
  10. torebka i kurtka absolutnie mnie urzekły!

    OdpowiedzUsuń
  11. super wygladasz

    Zapraszamy do polubienia nas na facebooku!

    http://www.facebook.com/BabskiLookBook

    Niedługo ruszamy pełną parą! duzo mody i relacji z eventów z całej Polski, moda, uroda, handmade i duużo konkursów! polub nas i wspieraj w rozwoju

    dla Ciebie będziemy coraz lepsi :)
    bądź modna z nami!

    www.babskie.tv

    OdpowiedzUsuń